[uppsalapendeln] Re: Ang: R A Motors kampanj

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 04 Dec 2002 10:03:32 +0100

Jag träffar ju "Blixt" Gordon på måndag, så jag tänkte påpeka för henne att sånt här inte precis
förbättrar den sargade bild allmänheten har av SJ...

/F

Dmitrij Sharapov wrote:

Vi kanske borde skriva till den humorlösa tanten på SJ (Gunilla Asker heter hon visst) och påpeka att deras reaktion är löjligt.
Vi stödjer RA Motor kampanj!