[uppsalapendeln] Ang: R A Motors kampanj

  • From: Kerstin.Ramden@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 3 Dec 2002 15:05:31 +0100

Jo, jag läste oxå artikeln i UNT och tycker bara det är pinsamt. Att SJ
inte förstår att man gör sig löjlig. Men det bekräftar min misstanke att
det som kallar sig för bolag (och konkurrensutsatt!) i själva verket ser
sig som en totalt humorbefriad myndighet, som man verkligen inte får skoja
med. Ibland undrar jag om vi, d v s SJ och jag, tillbringar våra liv i
samma världsdel.
Kerstin