[uppsalapendeln] Ang: Om Nästa möte (meddelandet avkodat)

  • From: Thomas Tydal <uppsalapendeln@xxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 7 Feb 2003 16:56:57 +0100

Kerstin,

> Jag har tydligen skickat ett mail som blev krypterat, kan
> inte ens själv se vilket det var, chansar på att skicka det
> här igen och hoppas att det var rätt och att det blir rätt nu.

Det blev tyvärr lika kryptiskt den här gången, så jag tar och plockar fram det
åt dig/er:

"Själv gjorde jag det strategiska valet att vänta på Uppsala C till 7.23 och
kom till Stockholm redan 9.04, fast eftersom jag skulle till ett möte på söder,
Rosenlundsgatan, hade jag tänkt ta SL-pendeln till södra stn. Inga sådana tåg
gick. Men taxichauffören som fick förflytta mig i stället var glad och nöjd. I
onsdags hade han haft en särskilt bra dag, då hade han kört in lika mycket
pengar som på två normala arbetsdagar. Åtminstone någon som är glad
Hälsn
Kerstin"