[uppsalapendeln] Re: Ang: Om Nästa möte...

  • From: "EvaBritt Karlsson" <eva.britt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 07 Feb 2003 10:38:54 +0100

Nu åker vi ju inte alla *14 000 med samma tåg! Eller åt samma håll! Annars
hade det ju varit en bra idé - men det går många tåg till och från Uppsala
på morgnarna - eller snarare - det SKA gå många... idag blev jag helt
desperat och tog bussen tillbaka hem. Sitter alltså hemma och arbetar. När
8.10 tåget inte kommit när kl var 8.50 då får det vara nock!

Men som sagt, möte på tåget - det skulle bli flera möten det. Och i många
vagnar...
Ett möte till våren, gärna på Katalin, med bra reklam för mötet. Hemsidan,
flygblad, insändare, och allt vi kan komma på! Och inbjudan ganska långt i
förväg samt påminnelse veckan innan... man kan ju alltid försöka.

*14 000 skulle ju aldrig dyka upp, men nog vore det kul/bra med lite fler
än 4...

/Eva Britt

Pamela skriver: