[uppsalapendeln] Re: Ang: Om Nästa möte...

  • From: Pamela Davidsson <pamela@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 6 Feb 2003 23:30:44 +0100

Vad tror ni om att ordna ett möte på tåget ? !!!
Jag har sett att något av morgontågen har en restaurang/cafe vagn som går med i
tågsetet men inte är öppen. Det kanske är en lämplig lokal ? Fast tidpunkten
kanske inte är så lämplig... (om ni är lika småsega på morgonen som jag).

Det kanske finns något tåg på mer lämplig tid ?

Men med SJs leveransprecision på 0% är det inte så lätt att bestämma en
pålitlig mötestid.

/Pamela

Citerar Kerstin.Ramden@xxxxxx: