[uppsalapendeln] Ang: Om Nästa möte...

  • From: Kerstin.Ramden@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 6 Feb 2003 22:10:02 +0100

Ska vi ordna möte, så får det nog bli när vintern är över och tågen börjar
gå åtminstone litet bättre. Som det nu är tror jag att alla har fullt upp
med att få livspuzzlet att gå ihop ändå. Men när det lugnar sig litet,
premiärsäsongen är över och ljuset återvänt kunde det kanske vara idé att
ordna ett nytt möte, gärna på Katalin, för att lägga upp strategien för
nästa tidtabell och nästa vinter.
Hälsningar
Kerstin

                    Fredrick Beste

                    <Fredrick.Beste@xxxxxxxxx        Till:
uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
                    son.se>                          Kopia:

                    Sänt av:                         Ärende:
[uppsalapendeln] Om Nästa möte...
                    uppsalapendeln-bounce@fre

                    elists.org

                    2003-02-06 13:49

                    Sänd svar till

                    uppsalapendeln

Nästa möte: är inte inplanerat alls. Nån som känner sig manad får gärna
ta tag i den biten. Förra gången när vi delat ut flygblad, gått ut i
både radio (P4), tv (SVT-ABC och TV4 Uppland) , fått
SvD och UNT att skriva om mötet, så kom det typ 4 personer (Katalin).
 Möjligtvis var det fel vald tidpukt eller nåt, men vi fick väl
intrycket då att det var väldigt
få som hade intresse av att träffas (men jag hoppas vi har fel om det...!)

 Men, som sagt, om nån vill koordinera ett möte, taga reda på lämpligast
möjliga tid och plats, osv så kommer jag gärna.

/F