[uppsalapendeln] Ang: Låsta dörrar

  • From: Kerstin.Ramden@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 11 Dec 2002 14:29:41 +0100

Nej det är sant, på den platsen i det tåget brukar det gå en sådan där ny
vagn som man inte kan sitta med benen i kors i om man har brickan nerfälld
och i dag var det en gamma "dalavagn".

                    Fredrick Beste

                    <Fredrick.Beste@xxxxxxxxx        Till:
uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
                    son.se>                          Kopia:

                    Sänt av:                         Ärende:
[uppsalapendeln] Låsta dörrar
                    uppsalapendeln-bounce@fre

                    elists.org

                    2002-12-11 14:25

                    Sänd svar till

                    uppsalapendeln

Svar från Gordon om dörrarna i morse:

Tåg 2287 vagn 4896, dörrar låsta pga att dörrföreglingen ej var
tillförlitlig,Vagnen  var ej en ordinarie vagn i tåget, alternativet var
att vagnen hade växlats ur, med platsbrist o en eventuell försening som
följd.

/F

Kerstin.Ramden@xxxxxx wrote:

>Nejdå, inte alls. Jag har aldrig lyckats öppna en dörr utifrån om det inte
>gått inifrån.
>

>                    Fredrick Beste
>                    <Fredrick.Beste@xxxxxxxxx        Till:
uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
>                    son.se>                          Kopia:
>                    Sänt av:                         Ärende:
[uppsalapendeln] Re: Ang: Re: