[uppsalapendeln] Ang: [Fwd: u-a pendel freelist]

  • From: Kerstin.Ramden@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 6 Feb 2003 11:02:35 +0100

Men detta är ju sanslöst och förstärker den bild jag tror vi alla har av
SJ: eftersom viljan att åtgärda problem saknas, så går det naturligtvis
inte. Hur får vi dem att vilja. Det verkar ju inte hjälpa med vare sig
böner eller hot. Åtminstone inte förrän hotet innebär att makthavarna
beslutar att ta ifrån dem monopolet på sträckan. Då kanske det blir fart.
Hälsn

                    Fredrick Beste

                    <Fredrick.Beste@xxxxxxxxx        Till:   PendlarNätverket
Uppsala-Stockholm
                    son.se>
<uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
                    Sänt av:                         Kopia:

                    uppsalapendeln-bounce@fre        Ärende:
[uppsalapendeln] [Fwd: u-a pendel freelist]
                    elists.org

                    2003-02-06 10:43

                    Sänd svar till

                    uppsalapendeln