[uppsalapendeln] Ang: [Fwd: RE: ögonvittnesskildringar mm]

  • From: Kerstin.Ramden@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 10 Mar 2003 08:57:12 +0100

Suveränt, Fredrick. Det verkar som om vi äntligen har fått en riktig vän
och dessutom en med möjlig makt.
Lycka till!
Kerstin

                    Fredrick Beste

                    <Fredrick.Beste@xxxxxxxxx        Till:   PendlarNätverket
Uppsala-Stockholm
                    son.se>
<uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
                    Sänt av:                         Kopia:

                    uppsalapendeln-bounce@fre        Ärende:
[uppsalapendeln] [Fwd: RE:
                    elists.org                       ögonvittnesskildringar mm]

                    2003-03-08 09:11

                    Sänd svar till

                    uppsalapendeln

  för info - intressant tycker jag! Kjell är medlem av denna lista.

/F