[uppsalapendeln] Re: Ang: [Fwd: Nättjänster på pendeln Uppsala - Stockholm]

  • From: "b b" <busett1@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 13 Feb 2004 09:10:41 +0000

Jag instämmer. Men det hade kanske varit intressant med liggvagnar så att tuppluren på väg till eller från jobbet hade varit bekvämare. Har de inga sömnforskare på universitetet? :-)

From: "Eva Britt Karlsson" <evabritt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [uppsalapendeln] Re: Ang: [Fwd: Nättjänster på pendeln Uppsala - Stockholm]
Date: Fri, 13 Feb 2004 09:20:57 +0100

Jag är böjd att hålla med Kerstin. Att tågen går och kommer på utsatt tid, och
övrigt som Kerstin skriver, det måste komma i allra första hand.
/Eva Britt

_________________________________________________________________ Auktioner: Tjäna en hacka på gamla prylar http://tradera.msn.se