[uppsalapendeln] Re: Alla hjärtans dag

  • From: "Eva Paalzow Star Sollentuna" <eva.paalzow@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 Feb 2003 09:09:37 +0100

Nu är det otroligt viktigt att fortsätta dialogen med SJ - nu när vi ser att
missnöje mer organiserat "en masse" ger resultat. För mig känns det här som en
början på något vi skulle kunna göra väldigt bra, det ger kvalitén på inläggen
belägg för tycker jag. För mig känns det angeläget att driva
kompensationsfrågan vidare.
mvh Eva Paalzow

>>> Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx 02/16/03 08:33am >>>
samma på 07.15 resp 17.10. Så jag fortsätter kampen... ;-D

/F