[uppsalapendeln] Re: Alla hjärtans dag

  • From: "Jessica Elgenstierna" <jessicaelgenstierna@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 15 Feb 2003 19:22:54 +0100

inga hjärtan på 6.23- tåget. För tidigt för dem? Och inga hjärtan på 16.10-tåget till Uppsala, som var fyllt till bristningsgränsen. Satt mitt i en gång, fanns inte ens en ledig vägg att luta sig mot, så det verkade chansartat att stå upp. Svårt för konduktören att krångla sig igenom tåget. Jag är inte ett dugg charmad.

Jessica

Planera drömsemestern på MSN Klicka här Reseguider, tips och biljetter ******************************** Du har fått det här brevet eftersom du är med på uppsalapendels e-postlista. Om du vill avsluta din medverkan, skicka ett tomt e-postmeddelande till uppsalapendeln-request@xxxxxxxxxxxxx med ämnet unsubscribe Vid eventuella frågor, kontakta uppsalapendel@xxxxxxxxxxx ********************************