[uppsalapendeln] Re: 1.2 Information

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 06 Feb 2003 10:09:48 +0100

korrigering: SJs SMS-tjänst och Qamri har inget med varandra att göra. Det är två olika tjänster.
Varifrån SJs SMS-tjänst kommer, vem som sköter den o s v är höljt i dunkel.

/F

Dmitrij Sharapov wrote:

Fick minst 6 SMS i morse som alla var  fel!!!
7:15 skulle gå vid 7:30 och 7:23 vid 7:40.
Åkte själv med 7:23 som avgick vid 7:30
Lokalradio saga "räkna med kraftiga förseningar", SMS informerar om felaktiga tiden, men SJ lyckas
att "nästan" hålla tiden.
Varifrån kommer info till Gamri som utvecklat tjänsten?
Vem är författare till medelanden av typ "för mycket snö mellan vagnarna"?
MVH
Dmirtij

----- Original Message ----- From: "Fredrick Beste" <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>