[uppsalapendeln] Re: 1.2 Information

  • From: "Dmitrij Sharapov" <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 6 Feb 2003 10:07:22 +0100

Fick minst 6 SMS i morse som alla var  fel!!!
7:15 skulle gå vid 7:30 och 7:23 vid 7:40.
Åkte själv med 7:23 som avgick vid 7:30
Lokalradio saga "räkna med kraftiga förseningar", SMS informerar om felaktiga
tiden, men SJ lyckas att "nästan" hålla tiden.
Varifrån kommer info till Gamri som utvecklat tjänsten?
Vem är författare till medelanden av typ "för mycket snö mellan vagnarna"?
MVH
Dmirtij