[uppsalapendeln] 100 % förseningar

  • From: "b b" <busett1@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 14 Nov 2006 22:11:33 +0000

Hej!

För att spä på det ytterligare kan jag visa de två första dagarnas "leveranssäkerhet" på den av SJ till mig levererade tjänsten "Resa mellan U-Cst eller vice versa" denna vecka.

13/11   07.30 minst 6 min sen
13/11   17.10 8 min sen

14/11   07.10 4 minuter sen
14/11   17.10 11 minuter sen

75% var mer än Sjs egen beräkningsgrund för förseningar, samtliga var mer än den beräkningsgrund Arlanda Express använder.

Jag fortsätter att följa mina resor och rapporterar igen senare i veckan.

/ Bengt

Beyoncé livekonsert på MSN, 15/11 2006 http://msnpresents.msn.com/Beyonce/?mkt=sv-se