[theatriki_tuc] xronia polla

  • From: Myrto Maronikolaki <crazymyrt@xxxxxxxxx>
  • To: theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 6 Apr 2010 16:14:21 +0300

Γεια σας γεια σας αγαπημένοι θεατρίνοι!!!!! Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη
(για όποιον ενδιαφέρεται)!
Στέλνω για να σας ενημερώσω οτι εγώ δυστυχώς δε θα μπορέσω να πάω καθόλου
στο φεστιβάλ.
Ο λόγος είναι ένας και λέγεται ΕΜΒΟΛΙΜΗ! Δυστυχώς ενημερώθηκα οτι η εμβόλιμη
φέτος αρχίζει στις 25 Μαΐου.
Αυτό σημαίνει οτι και 23 να πάμε φεστιβάλ θα φύγουμε 24 για να είμαστε κάτω
25 που δε με βολεύει αν δίνω μάθημα.
Η αλήθεια είναι οτι έχω στο μυαλό μου κάποια άτομα τα οποία θα μπορούσαν να
με αντικαταστήσουν για το φεστιβάλ οπότε θα κάνω την πρόταση και αν ειναι ΟΚ
τότε πηγαίνετε όποια ημερομηνία θέλετε χωρίς το δικό μου πρόβλημα!
Άρα έχουμε
   If   they can
        print 'OK'
   Else
        print '100000000000000000 συγγνώμη αλλά θα πρέπει κάπως να αλλάξει
το κείμενο ώστε να βγει η σκηνή μου ή να παίξει κάποιος από σκηνή Ζ'
  End If

Σας φιλώ όλους-μουτς μουτς

Μυρτωωωωωωωωωωωωω