[theatriki_tuc] Σχετ: [theatriki_tuc] Re: Xronia tou Gregory!

  • From: Κωνσταντινα Καλαφατα <kkalafata@xxxxxxxx>
  • To: "theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx" <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 4 Jun 2013 07:25:54 +0100 (BST)

Αγάπες μου!!!

Πόσο χαίρομαι που το mail αυτό ήρθε και σε μένα και πόσο λυπάμαι που δε θα
μπορώ να βρίσκομαι τότε κοντά σας!

Κι εγώ με Αύγουστο θα ήμουν πιο άνετα! Αφού όλοι Αύγουστο μπορούν...γιατί το
πάτε Αύγουστο του '14 κι όχι Αύγουστο του '13;;; Απορίας άξιο...

Πάντως όσοι κι αν είστε να περάσετε τέλεια!

Σας φιλώ πολύ! Μου έχετε λείψει βρωμόπαιδα!!! Άντε να χαθείτε!!!

Η Θεία!

________________________________
 Απο: Eleftheria Agioutanti <al.fie.28@xxxxxxxxxxx>
Προς: "theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx" <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
Στάλθηκε: 7:52 μ.μ. Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2013
Θέμα: [theatriki_tuc] Re: Xronia tou Gregory!

Date: Mon, 3 Jun 2013 04:23:24 -0700
From: kate_shine@xxxxxxxxx
Subject: [theatriki_tuc] Re: Xronia tou Gregory!
To: theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx

PWWW TI MOU 8UMISATEEEEEEEEEEE!!!!
kai egw mesa gia augousto tou 2014 :D :D :D :D