[theatriki_tuc] teliko keimeno full διορθωμένο

  • From: Ελπίδα Βαγγέλογλου <lp-dou@xxxxxxxxxxx>
  • To: <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 3 Apr 2010 17:30:11 +0300

Παιδιά γεια σας!!

Έκανα κι εγώ ένα πέρασμα στο τελικό κείμενο που έστειλε ο Αντρέας και διόρθωσα
κάποια πράγματα ακόμα (όπως το όνομα της Ε κι οχι της Μαντώς στη Ζηλοτυπία,
ορθογραφικό έλεγχο σε όλο το κείμενο όπου γινόταν, κάποιες διορθώσεις σε
τίτλους σκηνών κ περιγραφές προσώπων κ.α.).
Επίσης έβαλα το ραβασάκι ακριβώς μετά τη Ζηλοτυπία και όχι πριν τις Στάχτες,
γιατί είχαμε πει να μπει πιο μπροστά κι εκεί νομίζω ότι κολλάει πολύ
καλύτερα(γιατί στις Στάχτες ας πούμε είναι άσχημο να μπει, να βγει κ να
ξαναμπεί το ζευγάρι κι επίσης η σκηνή θα είναι σουρεάλ με φωτισμό και
ψείρες-μικρόφωνα, ενώ το ραβασάκι δεν είναι, οπότε δεν κολλάει πολύ. Ούτε
νοηματικά κολλάει να μπει πριν τις στάχτες, γιατί υποτίθεται ότι είναι μετά από
πολλά χρόνια.)
Επίσης στο ποίημα που διαβάζει η Άρτεμις πρότεινα να κοπούν κάποια σημεία ακόμα
για να μην είναι τόσο μεγάλο και κουράζει κ έκοψα και την ατάκα "Ή να δώσουμε
και στη Στελλίτσα μια... ποτέ δεν ξέρεις!" στην τρελή κόλλα, γιατί κάποιοι
είχαν πει ότι δεν τους αρέσει.
Αυτά! Αν διαφωνείτε σε κάτι κρατήστε το και το συζητάμε όταν βρεθούμε Τρίτη
13/4/10.

ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΑΣ!
C U SOON...

Hotmail: Trusted email with Microsoft's powerful SPAM protection.