[theatriki_tuc] ola kala!!!

  • From: Themis Pantelidis <de.bo.vm@xxxxxxxxxxx>
  • To: <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 18 Sep 2010 20:31:24 +0300

E3etastikh telos... Mas agiase kai o pappas tou Antouan kai perasame kana
ma8hma... Twra loipon pou einai kaloutsikh periodos, "diakopes" (kai kala)
e3etastikhs, kai den exoun arxisei ta ma8hmata, ti 8a legate na organw8oume
ligo... Sabbato, 25 tou mhna nomizw, mia sunanthsh... to pou to afhnw ligo
anoikto, analoga me thn dia8esh mas: Splantzia sto kleidi, h stous xwrous ths
arxitektonikhs pou mas filo3enisan kai paliotera (gia sobarh-sobarh
douleia)...Mallon to 2o e? Sumfwnw, nai nai... Ela na dei3oume ligo thetiko
pneuma!!! Ela kai exoume tou kosmou ta problhmata na lusoume... Theatrikh
rullez re!!!!

Perimenw tis 8etikes apanthseis sas pou tha epibebaiwsoun thn sunanthsh...
Dektes kai oi protaseis...

Autaaaaaaaaaa...
Me love you long time
Ciao...