[theatriki_tuc] Περί παρουσίασης

  • From: alice mimilidou <mimilidou7@xxxxxxxxxxx>
  • To: <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 19 Jun 2010 18:27:36 +0300

Γειά σας παιδιά,
Την Πέμπτη στις 24/6 και 15:00 το καταμεσήμερο παρουσίαζω τη διπλωματική μου με
τίτλο: 'Συν-κομποστοποίηση ιλύος και κλαδιών με ΑΣΑ σε αντιδραστήρες στερεών
αποβλήτων'. Η παρουσίαση θα λάβει χώρα στις υπερσύγχρονες κίτρινες
εγκαταστάσεις του ΜΗΠΕΡ-Αίθουσα συνεδριάσεων - απέναντι από γραμματεία. Σας
προσκαλώ λοιπόν στο πιο must event του καλοκαιριού. Βάλτε το ακαδημαϊκό σας
προσωπείο και ελάτε. Ναι-ναι κι εσύ Βασιλικούλα, ας ελπίσουμε οτι θα μπεις στο
mute και δεν θα πετάξεις καμιά ρουκέτα. Οh Jeasus! Λέτε να πάρω τον πούλο?
Πιθανό. Πως πέρασαν έτσι τα χρόνια βρε παιδί μου...σαν χθες θυμάμαι που καίγαμε
σαλιγκάρια και μετρούσαμε τις λαδανιές του ιδρύματος. Ωραία χρόνια...

Να περνάτε καλά και να κάνετε και κανα μπανάκι- εξεταστική χωρίς μαύρισμα δεν
είναι εξεταστική.

Hotmail: Trusted email with powerful SPAM protection.