[theatriki_tuc] Μια ενημερωση παρακαλω...

  • From: George Charitopo <gil-galad111@xxxxxxxxxxx>
  • To: <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 9 Jun 2010 11:01:37 +0300

Καλημερες τρελο-θεατρίνοι,

Θα ηθελα αν γινεται να γινει μια ενημερωση για το τι συζητηθηκε χθες στην
συναντηση.
Δυστηχως λογω τεραστιου φορτου εργασιων δεν μπορεσα να παρευρεθω αν και το ηθε-
λα παρα πολυ!Εγω ειχα ενημερωσει και χθες οτι δεν με πειραζει οποια ημερομηνια
και να
διαλεξουμε για να παιξουμε γιατι σκοπευω να ειμαι εκει καθ' ολη την διαρκεια
του festival.

Your friendly neighbor Gregory.

ΥΓ:Αν εχει καποιος ολοκληρωμενο το εργο οπως ειπε και η Αλεξανδρα σε προηγουμενο
mail ας το στειλει plz... Αντρεα ξερω οτι το εχεις οποτε κανε την παλικαρια...

Your E-mail and More On-the-Go. Get Windows Live Hotmail Free.