[theatriki_tuc] ραβασάκι(ελπίζω να μην πέσει κι αυτό κάτω!)

  • From: Ελπίδα Βαγγέλογλου <lp-dou@xxxxxxxxxxx>
  • To: <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 18 May 2010 13:28:37 +0300

Καλημέρα κι από μενα! Όχι λιγότερη αγχωμένη..

Λυπάμαι πολύ για το κλίμα που θα σας μεταφέρω και δε μου αρέσει καθόλου που το
κάνω. Επίσης, δεν ξέρω αν έχει νόημα να το πω,αλλά ελπίζω... Ενώ μέχρι χθες
ήμουν πολύ αισιόδοξη για την ομάδα μας και για το ότι θέλουμε να ανεβάσουμε
παράσταση, χθες ομολογώ ότι απογοητεύτηκα πολύ! Απλά απαράδεκτη η χθεσινή
πρόβα. Και δεν εννοώ το έργο. Πρέπει να σταματήσουμε να ρίχνουμε το φταίξιμο
εκεί. 6 άτομα απόντες και άλλοι τόσοι στον κόσμο τους 7 μέρες πριν. Αυτό που
εγώ κατάλαβα είναι ότι από ένα σημαντικό δυστυχώς ποσοστό της ομάδας δεν
υπάρχει ενδιαφέρον. Είναι "πρώτα ο εαυτός μου και μετά η ομάδα". Δικαίωμα του
καθενός φυσικά, αλλά έτσι καλό αποτέλεσμα δε θα βγει.Μια καλή παράσταση θέλει
δεμένη ομάδα και μια δεμένη ομάδα θέλει θυσίες από όλους. Και θα μου πείτε
γιατί το λες τώρα; Για να μας ανεβάσεις το ηθικό; Εγώ απλά μετά το χθεσινό
ξανασκέφτηκα μετά από πολύ καιρό ότι μπορεί οι παραστάσεις μας να είναι
αποτυχία.. Ξαναλέω, όχι λόγω έργου,αλλά λόγω αδιαφορίας μερικών και ξενέρας των
υπολοίπων. Και γι' αυτό ήθελα να μας προετοιμάσω. Αν συνεχίσουμε έτσι να
περιμένουμε και τα αντίστοιχα αποτελέσματα..
Μακάρι να κάνω λάθος!
Πάντως υπάρχει ακόμα χρόνος να το σώσουμε , ο οποίος βέβαια τελειώνει, και
αξίζει τον κόπο μια προσπάθεια από όλους!
Και ξαναλέω: μην κάνετε τη βλακεία να μην το ζήσετε! Ειλικρινά εσείς και μόνο
εσείς θα χάσετε !

Στα πρακτικά: Όσοι έχουμε αναλάβει το κείμενο του προγράμματος να μην ξεχάσουμε
να γράψουμε κάτι!

Hotmail: Trusted email with powerful SPAM protection.