[theatriki_tuc] (no subject)

  • From: Giasemi Morianou <jasminemor@xxxxxxxxxxx>
  • To: Theatrikh omada maillist <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 13 May 2010 15:37:03 +0300

Ωραία η πρόταση του Γ.Κ. αλλά ψηφίζω το Poster0 του Αντρέα...

Αντρέα μου άρεσε περισσότερο το προηγούμενο παιδάκι (δεν μου αρέσει το νεό
στόμα...sorry!) μου αρέσει επίσης και το Poster1-Albert.

Γενικά θα ήθελα το αφισάκι να βγεί από την ομάδα, ειδικά τώρα που ο Αντρέας
έχει αφιερώσει τόσο χρόνο!!

ααα και σήμερα έχουμε γάμο στις 21:00 αγαπητοί συγγενείς και καλεσμένοι ελπίζω
να μην έχουμε απουσίες αυτή τη φορά

φιλια πολλά και καλές μας πρόβες ομαδάρα!!!

Hotmail: Trusted email with powerful SPAM protection.