[theatriki_tuc] email από το σύλλογο φοιτητικών ερασιτεχνικών ομάδων

  • From: Myrto Stathi <mirtous@xxxxxxxxxxx>
  • To: <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 6 Nov 2010 19:03:35 +0200

Γειά σας γειά σας θεατρικά παιδιά!!

Δεν έχω ιδέα αν αυτή η λίστα ισχύει ακόμα ή έχετε κάνει καινούργια αλλά δεν έχω
και άλλη επιλογή!!Σας στέλνω έδω...¨Ηθελα να σας ρωτήσω αν υπάρχει κανείς που
είναι γραμμένος στη λίστα του συλλόγου φοιτητικών ερασιτεχνικών ομάδων εκτος
από μένα, το Γραμματικάκη και τον Πέντε(από ό,τι θυμάμαι) γιατί παίρνω συνέχεια
μειλ τα οποία δεν σας τα προωθώ θεωρώντας ότι κάποιος από εσάς τα παίρνει..!!!
Αν δεν είναι κανείς από τους εναπομείναντες στη λίστα, πείτε το μου για να σας
στείλω κάποιο μειλ να γραφτείτε!!

Φιλάκια πολλά καλή ομαδούλα..

Μυρτώ.