[theatriki_tuc] Re: Xronia tou Gregory!

  • From: Myrto Stathi <mirtous@xxxxxxxxxxx>
  • To: "theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx" <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Nov 2013 17:08:34 +0200

Τι κάνετε αγαπημένοι μου???!!
Ελπίζω να είστε πολύ πολύ καλά!!

Λοιπόν μερικοί απο εσάς μπορεί
και να το ξέρετε ήδη, με την αδερφούλα μου τη δίδυμη εδώ και δύομιση χρόνια
έχουμε δημιουργήσει μια εταιρία παραγωγής ταινιών στο Λονδίνο που την λένε
Stathi Twins productions. Με την εταιρίαρα μας λοιπόν τα τελευταία
δύο χρόνια έχουμε κάνει διάφορες ταινίες μηκρου μήκους, promo videos κλπ. Πέρσι
γυρίσαμε τη πρώτη μας ταινία
μεγάλου μήκους στην Ουγγαρία και στο Λονδίνο! Η ταινία μας λέγεται ACT/OR και
το θέμα της είναι η ζωή 5 ηθοποιων που
παλέυουν να βρούνε δουλειά ως ηθοποιοί στο Λονδίνο και ένας από αυτούς πάει
στην Ουγγαρία να παίξει σε μια πολύ ενναλακτική παράσταση σε μια γλώσσα που δεν
ξέρει. Είναι πολύ αστείο γενικά και χωρίς να θέλω να το περιαυτολογώ είναι μια
πολύ καλή ταινία! Γιάννη, οι ΝΟΑΗ and the Wale δέχτηκαν να τους έχουμε για
soundtrack!!!

Το website της ταινίας μας αν θέλετε να δείτε το trailer είναι
www.actorfilm.com  και η σελίδα μας στο facebook είναι
https://www.facebook.com/toactornottoact
Καντε κανα Like ξέρετε εσείς! Έτσι θα μπορείτε να βλέπετε πως πηγαίνουμε!

Γιατί τα λέω τώρα όλα αυτα? Ενα
καλό κινηματογραφικό website
, το indiewire
αν το ξέρετε μας έκανε project of the day και είμαστε υποψήφιοι για project of
the week μεταξύ άλλων 4 ταινιών. Είναι πολύ σημαντικό να κερδίσουμε και η
ψηφοφορία έχει
αρχίσει και είναι μόνο για αυτό το ΣΚ..Μπορείτε σας παρακαλώ να μας ψηφίσετε
στο παρακάτω λινκ?:

http://www.indiewire.com/article/vote-for-project-of-the-week-will-it-be-fitness-act-or-leaves-or-canary

Διαλέγετε το ACT/OR και
βάζετε το email σας όπου θα σας έρθει ενα confirmation email όπου θα πρέπει να
πατήσετε confirm για να περάσει ο ψήφος σας! Αν έχετε 3 μαιλ καντε το και από
τα 3!!!:)

 Σας ευχαριστώ πάρα πολύ
χρυσά μου!! Ελπίζω να σας δώ πολύ σύντομα!!

Σας φιλώ πολύ πολύ!!

Μυρτώ

From: de.bo.vm@xxxxxxxxxxx
To: theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [theatriki_tuc] Xronia tou Gregory!
Date: Sun, 2 Jun 2013 19:03:16 +0300

Χαίρετεεεεεεεε!

Η λίστα αυτή έχει καιρό να χρησιμοποιηθεί αλλά...

θυμάστε τι έγινε τελευταία μέρα στην σπλάτζια το καλοκαίρι 2010;

Δώσαμε ραντεβού για reunion στις 15/6/13... και κοντεύει... και ήθελα να ξέρω
αν θα μαι μόνος μου...