[theatriki_tuc] Re: KAKA NEA

  • From: alex s <alex_siatou@xxxxxxxxxxx>
  • To: <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 1 Jul 2010 00:38:07 +0300

Basilikiiiiiiii m!!?!? ti epathes?????!!!!???????

From: rapswdia@xxxxxxxxxxx
To: theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [theatriki_tuc] KAKA NEA
Date: Wed, 30 Jun 2010 22:29:32 +0300

Kαλησπέρα σε όλους....Πριν λίγο έμαθα ότι πρέπει να κάνω μια επέμβαση τη
τελευταία εβδομάδα του Ιουλίου. Δεν είναι σίγουρο ότι θα την κάνω τότε.....Σε
περίπτωση όμως που την κάνω δεν θα μπορώ να είμαι Αστρίτσι...Όταν έχω νέα θα
σας ενημερώσω κατευθείαν......Συγγνώμη!
Hotmail: Powerful Free email with security by Microsoft. Get it now.

Hotmail: Ισχυρό, δωρεάν email με ασφάλεια από τη Microsoft. Αποκτήστε το τώρα.

Hotmail: Αξιόπιστο email με ισχυρή προστασία ενάντια στην ανεπιθύμητη
αλληλογραφία.