[theatriki_tuc] Re: Gia ti Kuriaki!!

  • From: Myrto Stathi <mirtous@xxxxxxxxxxx>
  • To: <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 29 Apr 2010 02:07:53 +0300

Geia sas geia sas!th kuriakh eipame shmera me tous skhnothetes stis 7-9 na
kanoume proba me ta paidakia!Giwrgo eiste ok me thn wra?

Date: Wed, 28 Apr 2010 18:51:11 +0300
Subject: [theatriki_tuc] Gia ti Kuriaki!!
From: ggrammatikakis@xxxxxxxxx
To: theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx

geia sas ki apo mena!! Loipon an ginete mi kanonisete ti kuriaki proves sti
kentriki aithousa tou upogeiou apo to prwi mexri oso arga gunete to apogeuma,
gia na prospathisoume na stisoume to skiniko!!!! an de ginete alliws stilte mou
mail tis wres, opoios kanonisei na xerw.... theatrika poluxrwma filiaaa!