[theatriki_tuc] Re: Afisaki v3

  • From: Ελπίδα Βαγγέλογλου <lp-dou@xxxxxxxxxxx>
  • To: <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 May 2010 09:04:31 +0300

Συμφωνώ με Θέμο ( ή .) για τα χρώματα αν και θα τα προτιμούσα πιο ό,τι να'ναι,
σαν πιτσιλιές και όχι σαν φάσμα. Κι επίσης κι εμένα μου άρεσε πιο πολύ το παλιό
παιδάκι και η παλιά γραμματοσειρά.. Αλλά νομίζω ότι ο καημένος ο Αντρέας έκανε
πολύ προσπάθεια, οπότε ας αποφασίσει εκείνος αν θέλει να το προσπαθήσει κι άλλο
ή να διαλέξουμε κάποια από τις υπάρχουσες ή υπάρχει πάντα και ο Χρήστος. Αντρέα
αν δε μπορείς άλλο και αν δε συμφωνούμε σε κάποια αφίσα τον παίρνουμε τηλ. και
σήμερα.  Ό,τι θες!

Hotmail: Trusted email with powerful SPAM protection.