[theatriki_tuc] Re: Afisaki!!

  • From: Ελπίδα Βαγγέλογλου <lp-dou@xxxxxxxxxxx>
  • To: <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 8 May 2010 14:11:06 +0300

Καλημέρα Αντρέα και καλημέρα σε όλους!!
Αντρέα το αφισάκι μου άρεσε πάρα πολύ! Για τα γράμματα έχω μια διαφωνία,αλλά
φαντάζομαι είναι ενδεικτικά και γενικά αυτό αλλάζει..κλάιν που θα λεγε κι ο
Σπύρος!
Εσύ το έφτιαξες; Και ζωγραφική καλλιτεχνική φλέβα λοιπόν! Μπράβο! Εγώ εγκρίνω
πολύ..το συζητάμε κι από κοντά το θέμα της αφίσας.
Όσον αφορά τα υπόλοιπα δε θα προσθέσω κάτι, τα είπες εσύ, αρκεί!

Ένα πράγμα θέλω να πω τόσες μέρες στην ομάδα που θα το πω κι από κοντά..
Συνεχώς ακούγονται από εμάς τους ίδιους αρνητικά και χλευαστικά σχόλια για το
έργο μας και έχω την αίσθηση ότι έχει πέσει μια απαισιοδοξία και μιζέρια στην
ομάδα. Νομίζω έχουμε ξεχάσει γιατί είμαστε στη θεατρική ομάδα και γιατί
ανεβάζουμε παράσταση. Ή τουλάχιστον το έχουμε παρεξηγήσει! Αν κάποιος πιστεύει
ή πίστευε ποτέ ότι η θεατρική ομάδα του Πολυτεχνείου ανεβάζει παραστάσεις κάθε
χρόνο για να έρθουν οι Χανιώτες και οι φοιτητές να τη δουν και να πάθουν την
πλάκα τους ή να βρουν το νόημα της ζωής μέσα από αυτό που θέλει να πει το έργο
μας ας το ξανασκεφτεί!
Είμαστε ερασιτέχνες και άσχετοι με το θέατρο. Μπήκαμε στην ομάδα γιατί μας
αρέσει το θέατρο και απ'το 0 βγάλαμε πολλά πράγματα!
Φτιάξαμε δικό μας έργο γιατί έτσι θέλαμε και μας άρεσε η ιδέα του να γράψουμε
κάτι δικό μας. Όσοι ασχολήθηκαν μ' αυτό το έκαναν επειδή το γούσταραν και πήραν
πολλά από αυτό.
Κάνουμε πρόβες, σκηνοθετούμε και παίζουμε χωρίς να μας έχει δείξει κανείς ποτέ
πώς και αφιερώνουμε πολλές πολλές ώρες. Όλο αυτό υποτίθεται ότι το κάνουμε
επειδή το γουστάρουμε. Αλλιώς δεν έχει νόημα!Όταν είσαι στην πρόβα και κοιτάς
το ρολόι και μόλις κλείσει το 2ωρο λες πρέπει να φύγω, μάλλον έχεις χάσει το
όλο νόημα. Δεν είμαστε δημόσιοι υπάλληλοι παιδιά, κανείς δεν ανάγκασε κανένα να
κάτσει στην ομάδα. Η παράσταση δε γίνεται για τον κόσμο, γίνεται για εμάς. Και
το αποτέλεσμα δε θέλουμε να είναι καλό για να καλύπτει τα γούστα αυτών που θα
το δουν. Αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει!Γίνεται για να ικανοποιηθούμε
εμείς και να νιώσουμε ότι κάναμε κάτι κ οι κόποι μας ανταμοίφθηκαν και γιατί
μας αρέσει!
Και δε λέω ότι δε θα μπορούσαμε να βγάλουμε μια παράσταση που όλοι να τρίβουν
τα μάτια τους, απλά δεν είναι αυτός ο στόχος μας. Αν υπήρχε χρόνος θα
μπορούσαμε και να το κάνουμε. Αλλά ακόμα και χωρίς χρόνο η όρεξη αρκεί!
Αν στις παραστάσεις δεν ανυπομονείτε μες στη μέρα να έρθει η ώρα να πάτε στο
θέατρο και κατά τη διάρκεια που παίζεται το έργο δεν είστε 100% εκεί, έτοιμοι
να βοηθήσετε ώστε όλα να πάνε καλά και όταν βγαίνετε στη σκηνή δε νιώθετε κάτι
υπέροχο που δεν ξέρω πώς αλλιώς να το πω, μόνο πόρωση, ακόμα και τον πιο μάπα
ρόλο να έχετε, τότε για μένα ή έχετε κάνει κάτι λάθος εσείς ή η ομάδα!

Πορωθείτε λοιπόν όσο είναι καιρός γιατί τέτοιες εμπειρίες πότε θα τις
ξαναζήσετε;;
Και τότε το αποτέλεσμα να ξέρετε θα είναι εκπληκτικο!
Καλή μας παράσταση!!!

Hotmail: Powerful Free email with security by Microsoft.