[szte-foldtan] Re: Matek

  • From: kovács eszter <k.esztor@xxxxxxxxxxx>
  • To: szte-foldtan@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 11 Nov 2012 17:13:45 +0100 (CET)

Szia! Nem leszek pénteken, szerintem szólni kellene neki, de egy probléma van:
a Dr-úr (talán Nándi) nincs rajta a listán.S nem tudok neki elérhetőséget,
valamint a terveiről sem tudok.... Nekem dec 1 jó, bár kicsit sűrű lesz, ha
esetleg dec 8 még szóba jöhet jobb lenne, de majd eldöntitek. Kérés viszont
10:00 hamarabb ne legyen, mert sajna nem tudom, hogy időben odaérnék-e. Köszi,