[szte-foldtan] Re: Geoinfo

  • From: Tamás "Béla" Béres <orksmile@xxxxxxxxx>
  • To: szte-foldtan@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 19 Apr 2013 17:46:02 +0200

no srácok, csak hogy mindenki időben megkapja az üzenetet. a routerem
valamiért tovább blokkolja a felszabadított portokat, így nem a gépemen
futó, hanem egy külső szerveren leszünk. a szerver címe:

 77.231.5.29

ha beléptek látni fogtok egy "szte" channelt, abban csövelek mostantól
kezdve (jelszó "geoinf"). a teszt ahogy néztem 6-tól él.