[sumpr] Re: Czy można usunąć tą dyskusję ?

  • From: Jarosław Kruk <jareq@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: sumpr@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 01 Mar 2005 14:27:17 +0100

Omega Electronics napisał(a):
> Mi nie chodzi o usunięcie listy bo to się przyda jeszcze nie raz,
> tylko o to czy da się usunąć archiwum to co jest do tej pory.
> Bo - jak widzisz - trafić na listę jest bardzo łatwo wpisując
> nazwę mojej firmy - w dodatku też nie bardzo rozumiem czemu
> sum pr jest na pierwszym miejscu

Sprawdzalem. Na tworzenie sie archiwum nie mam wplywu. Serwis ktory
udostepnia tworzenie tych grup jest tak skonstruowany, ze sam dba o to
zeby powstawalo archiwum i nie widze za bardzo mozliwosci zeby to
wylaczyc. A google sobie to archiwum indeksuje :-)

Mam jeszcze taka propozycje. Jak piszesz na liste to moze podpisuj sie
jakos tak:

Leszek
Omega Electronics http://omega-e.pl/

wtedy w archiwum beda linki ktore będa wskazywaly na Twoja strone, a to
moze spowodowac ze moze ona byc na pierwszym miejscu. (tak jak kretyn -
wiesz o co chodzi).

pozdrawiam
--
Jarosław Kruk <jareq@xxxxxxxxxxxxxx>