[sthlm3d] RE: [sthlm3d] Re: [sthlm3d] 3dÖl

  • From: Frederik Sjölund <sir__manfred@xxxxxxxxxxx>
  • To: <sthlm3d@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Dec 2009 13:58:18 +0100

Har sthlm3d en fejsbok-grupp?Om inte så kanske det kan vara värt att ordna en
så att man kan bjuda in 3d-folk som inte nödvändigtvis är med på denna
mailinglista.
//Fred

> Date: Tue, 8 Dec 2009 13:53:59 +0100
> Subject: [sthlm3d] Re: [sthlm3d] 3dÖl
> From: permalmqvist@xxxxxxxxx
> To: sthlm3d@xxxxxxxxxxxxx
>
> Låter finfint! Nu såhär vid juletider blir man ju lite blödig och vill
> träffa likasinnade/artade :)
> /P

Keep your friends updated—even when you’re not signed in.
http://www.microsoft.com/middleeast/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:en-xm:SI_SB_5:092010