Socially & Studio 08 torsdag 5 juni!

  • From: info@xxxxxxxxxxx
  • To: socially@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 4 Jun 2008 21:43:24 +0200 (CEST)

Rewind!
5 juni 22-07

Studio 08 & delar av Socially hazardous slår sig igen ihop för en skön
kväll med progg/house/tech i öronen. Mera likt Sociallys gamla fester dvs.

Ni kanske minns våra tidigare samarbeten, bl.a. Obygdön och Battle Royale?

Info om plats på 0700379267 samma dag runt 18.00

Djs:
Gaudium | Iboga / Spiral trax / Flow / Plusquam / YSE
Paulina Cewe | Iboga Records / Planet B.E.N
Bakke | Spiral trax
Danny DeluxXx | Socially hazardous

En chill ute med stort tält och djs.

Lokalen är i naturen men ändå nära city (15 min med tub, 7 min promenad)
vilket leder till att vi kommer köra både inne och chilla ute.

Vi firar releasen av Bakkelit 2.1 med Gaudium & Paulina Cewe på som
sammanställts av Bakke. Samlingen valdes av superdj´n John 00 Fleming till
"Månadens samling" i Dj mag. Paulinas låt valdes till "Gem of the cd".

Vid toppenväder drar vi igång tidigare och slutar kanske senare....