[SKRIVA] Re: var svensktextning av svensk film

  • From: "Tora Greve" <tora.greve@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 11 Dec 2014 10:47:17 +0100

På Expressbuss brukar jag titta på dvd-filmer i datorn. Jag brukar ha mina
favorit-DVD-filmer på hårddisken för att slippa släpa med en extra pryl. Det
har hänt jag avnjuter film i datorn på flygplan, speciellt under
interkontinentala resor. Utbudet på flygplanen är inte alltid vad man vill
titta på. Det kan man göra ouppkopplat. Föredrar nog också en lugn kopp
kaffe till filmen hemma. På buss och flyg: Inget vått tillsammans med
datorn.
Tora.