[SKRIVA] Re: till Robert

  • From: Rickard Berghorn <berghorn@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 16 Apr 2007 19:03:15 +0200

Robert Jonsson:

Intressant att se att när någon kommer och försvarar Ahrvid så får den en massa skit kastat på sig och blir nedvärderad.

Du verkar mer upprörd än jag själv. Ärligt talat var jag beredd på en sådan reaktion, men tyckte ändå det var värt att förklara för andra att saken inte är svartvit och att Ahrvid inte är den ende skurken i sammanhanget. Då kan omgivningen möjligen förhålla sig lite smidigare till den okuvliga naturkraften Ahrvid.

Funderar för övrigt på att lämna den här listan också. Jag har inte på långa vägar samma behov att ta strid för Sanning och Rättvisa som en gång i mitt hyperneurotiska förflutna.

/Rickard
-----
grundad 1997 * Info http://www.skriva.bravenet.com eller skriva-