[skriva] Re: [skriva] SV: VIKTIGT msg till "nya" på SKRIVA-listan

  • From: "Marie Engfors" <marie.engfors@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 16 Mar 2007 21:46:54 +0100

On 3/16/07, Per Jorner <pel@xxxxxxxxxxxxxxxxxx> wrote:
> * Vill du inte vara med på SKRIVA kan du maila
> skriva-request@xxxxxxxxxxxxx (och ha "unsubscribe" i ärenderaden). Är
det
> några problem kan du maila mig, så fixar jag det manuellt.

Var vänlig och ta bort mig från den här listan som jag aldrig velat vara
med på. Jag har försökt både med att avregistrera mig från hemsidan och
via adressen ovan och inget har fungerat.

Ta bort mig också, tack. Jag vill själv välja vilka listor jag är med på.

mvh Marie
--
"Elak innerst inne"
mobil: 073-908 68 23