[skriva] Re: [skriva] Re: [skriva] Frågor ang. flytten

  • From: "Robert Jonsson" <robertjonssson@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 15 Mar 2007 01:17:06 +0100

Den 2007-03-15 skrev Johan Jönsson <johan-julle@xxxxxxxxx>:

Sparka ut folk från SKRIVA för att de inte höll med honom, påpekade att de
inte höll med
honom och att de tyckte att han betedde sig som en idiot som hotade
att förstöra listan?

Du har säkerligen helt rätt i det. Det var väl mer allt det där andra som du
skrev som jag menade, men inte skrev i min upprördhet.

Å andra sidan, har Ahrvid mig veterligen inte Ahrvid blivit satt på
moderering förut och vem vet vad som kunnat skett då? Jag tror inte vi hade
haft en ny lista om han kunnat förändra det på egen hand.

Robert Jonsson < > Bortom: http://www.bortom.nu

"A little knowledge is a dangerous thing. So is a lot."
- Albert Einstein.