[SKRIVA] Re: skriva Digest V5 #45

  • From: someone <corona.borealis@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 15 Feb 2011 03:36:51 -0800 (PST)

From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>"Ps. Har fått problem att komma in på
io9.com, sedan de tydligen gått på något trams om att "uppgradera" (vilket
alltid brukar betyda att införa buggar osv...). Någon som vet en buggreistent,
enkel och till hårddiskutrymme liten webläsare man kan ha vid sidan om för
websidor som konstrar?

Pps. Tänker INTE "upp"-gradera min ordinarie dito! Jag vägrar att hänga med i
sådant race. Programföretag skall följa KISS - Keep it Simple Stupid - och inte
driva på att ständigt ändra program, en väg mot h-vetet som splittrar och
försämrar kompatibilitet."
Ja, enligt min erfarenhet brukar "uppdateringar" leda till försämring lika ofta
som det leder till förbättring. Har du webläsarna Firefox och Opera? Jag tycker
att det är bra att ha flera olika.
MvhJonas Lith