[SKRIVA] Re: skriva Digest V5 #206

  • From: Göran Jansson <jansonsfrestelse@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 31 Jul 2011 15:12:41 +0200

Ahrvid Engholm:

> Ps. Och det finns skäl att tipsa om att den som vill slippa Pseudonym-Putte
> skall markera dennes skräpmail ("OR", "GJ", "GS") och skicka dem till
> Skräppost. Snart lär sig systemet att automatiskt skicka allt det till
> skräpmappen. Fantastiskt!

Och det finns skäl att fråga dej om du tror att dina listmedlemar är så
dumma att dom måste få det tipset varje dag i flera månader för att förstå
det. Jag börjar nästan få lust att räkna hur många gånger du har gett tipset
för det är garanterat mer än 50 i alla fall. Tror du inte att dom som vill
följa ditt tips redan gjort det? Eller är dom alltså för dumma för att fatta
vad du säjer och du därför måste upprepa till dom fattar? Förklara gärna!
SEFF har du upprepat i 25 år och det ser inte ut som nån alls har fattat
ännu, enligt vad du anser eftersom du fortsätter och sen dessutom påstår att
dom som inte var med inte kan nånting om saken (trots din infokampanj,
alltså, som därför måste vara mycket dålig).

Tips Arhvid: ute i normala världen räcker det med att säga saker *en* gång
till folk och sedan förstår dom. Jag vet inte hur det är där du är men man
börjar undra om det är nån instituton eller nåt sånt.

Hälsar gör Göran