[SKRIVA] Re: ?????

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 Nov 2012 19:14:35 +0100

Bertil:
> Nej, jag är inte säker alls. Der var K. Arne Blom som tipsade mig om att det
> hänt någon gång i någon morgondrake-
  I så fall är jag nästan säker på att han syftade på den tävling jag minns.
Men det skall ha varit DN och något senare (1969 var nog ett rätt logiskt år
för en sådan tävling - det var då månlandningen skedde). Och eftersom jag
hittade info om tävlingen en gång och skrev om den, bör info kanske gå att
återfinna. Får fundera på vad som går att göra (kanske lusläsa SKRIVA-arkivet?).

www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor förnöjelse...jättebra historier
i mycket sannolik framtidsmiljö"! Nu som ljudbok:
http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id?86081462 / Läs även AE i nya
Vildsint Skymningslandet, årets mest spännande antologi - finns bl a på
SF-Bokhandeln! - och nya E-antologin Skottdagen,
http://www.elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id?86081454 / YXSKAFTBUD, GE
VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)