[SKRIVA] Re: m:s valfilm

  • From: pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>
  • To: skriva lista <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Jun 2014 00:02:41 +0000

Föreningen Arbetarskrivares nya antologi fick heta "Det arbetande folket" som
en slags motpol(i titeln iaf) till Reinfeldts bok. Undrar om Reinfeldt ser sin
bok som en "ungdomssynd" idag, han verkar visst inte vilja prata om den själv.
http://www.svt.se/kultur/moderaterna-polisanmaler-fri-teatergrupp
Anmälan är mot varumärkesintrång -brott mot varumärkesförordningen.Undrar om s
skulle kunna anmäla m för att de lagt beslag på "arbetarparti" :)
Release för "Det sovande folket" är iaf 14 juni. På två ställen i Stockholm bl
a Bro bibliotek
11.30.http://www.adlibris.com/se/bok/det-arbetande-folket-9789198183009