[SKRIVA] jag om katt

  • From: pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>
  • To: skriva lista <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 19 Feb 2012 20:33:24 +0000

Äntligen har jag fått tummen en aning ur och börjat skriva om katter i
litteraturensom jag tänkte. om någon minns, i november redan.
Här:
http://kattbloggen.wordpress.com/2012/02/16/masterkatten-i-stovlar/

Ja, jag började med den gamla folksagan om Mästerkatten.Filmen som kommit
nyligen på svenska biografer har jag tyvärr inte settmen dottern var på en
pressvisning. Lite avis där. har inget barn i lämplig ålder attta med för att
gå på denna tecknade pärla även om den kanske vänder sig lite till vuxna också.
?

/pia