[SKRIVA] föredrag från mässan vi missade

  • From: pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>
  • To: skriva lista <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 30 Sep 2013 13:18:12 +0000

För mig och alla andra som ev. missade mässan, den där i Göteborg som slutade
igår, försöker jag länka ett trevligt sammandrag av ett
föredraghttp://sfbokmalmo.wordpress.com/foredrag/steampunk/
var faktiskt på ett liknande föredrag med samma föredragshållare förra året på
Bokmässan 2012 alltså.I slutet av texten påminner man om en novelltävling som
ska bli en antologi om steampunk.Ett bra sätt att återanvända texterna från
fantastiknovelltävlingen kanske eller om ni harnågot riktigt ångpunkigt
liggandes hemma eller det är på väg att pysa fram något sådant i fantasin.Tror
jag själv ska ge mig på ett försök fast jag bara har någon idé än så länge. Få
se om den håller för attutvecklas till en text.......................