[SKRIVA] Zombiewalk på lördag

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>, <sskak@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 9 Jun 2010 20:39:38 +0200

Som en del kanske vet är det Stockholm Zombie Walk på lördag. Samling 13.00 vid
Bofills båge (invid Medborgarplatsen). Den som skall gå i själva marschen bör
nog ha halvläskiga kläder och ketchup, samt väldigt stela leder. Här en artikel
om evenemanget.

http://www.alltomstockholm.se/start/article972209.aos

Om jag dyker upp får vi se (bara jag inte nu glömmer bort det är det iaf skoj
att gå dit som åskådare, ta några bilder, och förundras över att folk har så
konstiga intressen...).
  Varför är zombies (och även vampyrer) så populära numera? Det är ju inte
direkt kamratliga organismer som vill mänskligheten väl, om jag förstått saken
rätt.
  Brrr... Zombies tar över!

--Ahrvid

Ps. Men skall folk jag känner ta sig dit, så säg något om var och när ni är,
eller vad ni har för utstyrsel, så kanske vi kan synas.

Sänd din novell till 11e Fantastiknovelltävlingen senast 1/9, till Ahrvid resp
fantastiknovell@xxxxxxxxxxx - cash prizes!

Vårfina smileys till Messenger här!
http://springpack.msn.se-----