[SKRIVA] "Världens längsta bokbord" - söndag

  • From: "Ahrvid Engholm" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 16 Aug 2007 11:58:44 +0200

Innan jag glömmer det vill jag bara passa på att påpeka att "Världens längsta bokbord" slår upp på Drottninggatan, Stockholm, på söndag (kl 11-18, men efter kl 17 börjar många packa och gå hem; efter ungefär kl 16 brukar en del bokförsäljare ha rea). Där brukar man kunna hitta mycket av intresse. Bokborden är i år en del av Stockholms Kulturfestival.

ahrvid@xxxxxxxxxxxx/ahrvid@xxxxxxxxxxx/tel 073-68622[53+mercersdag]
Pangram för 29 sv bokstäver: Yxskaftbud, ge vår wczonmö iqhjälp!
Novelltävling, info http://www.skriva.bravewriting.com - gå med!
grundad 1997 * Info http://www.skriva.bravewriting.com eller skriva- request@xxxxxxxxxxxxx för listkommandon (ex subject: subscribe).