[SKRIVA] Re: Vinn en lektörsläsning

  • From: Caroline Jensen <spaeket@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 4 Jun 2014 16:58:41 +0200

Jag arbetar på Hoi, som både lektör och redaktör, och kan dementera att vi
bara skulle få 1200 för att lektörsläsa ett manus. Trippla det, så är ni
betydligt närmare sanningen. :)

För övrigt sitter jag i juryn i den här tävlingen och ja, Pia,
lektörsutlåtandet som vinnaren (och alla andra som köper en lektörsläsning
av Hoi) får är mycket grundligt.