[SKRIVA] Re: Vill du delta i en intervjuserie pà min blogg om Liv pà andra planeter?

  • From: Marita <marilin@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 13 Oct 2012 12:42:43 +0200

Hej Eva,
visst skulle jag kunna tÃnka mig att svara pà nÃgra frÃgor men jag vet
inte om mina svar skulle vara intressanta nog att publicera pà en blogg?
Har inte fantasi nog att mÃla upp egna vÃrldar (har iaf inte gjort det
Ãnnu i nÃgon stÃrre utstrÃckning), Ãven om jag Ãr Ãvertygad om att det
finns liv pà andra hÃll i universum.

MÃste jag bestÃmma mig innan jag sett frÃgorna? :)

VÃnligen,
Marita

On Sat, 13 Oct 2012 09:06:19 +0200, "Eva Holmquist"
<eva.holmquist@xxxxxxxxx> wrote:
> Hej!
>
> En fr=E5ga som jag tycker =E4r v=E4ldigt intressant =E4r fr=E5gan om det =
> finns liv p=E5
> andra planeter, hur vanligt det =E4r och hur det i s=E5 fall ser ut. =
> Fr=E5gorna
> blir h=F6gaktuella nu n=E4r jag jobbar p=E5 forts=E4ttningen p=E5 Kedjor =
> k=E4nns bara
> n=E4r du r=F6r dig. I Det =E4r inte s=E5 l=E4tt som du tror har de =
> landat p=E5 en av
> planeterna kring Alpha Centauri A och jag m=E5ste f=E5 till en =
> tillr=E4ckligt
> [...]

-----
SKRIVA - sf, fantasy och skrïck  *  ïldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx fïr listkommandon (ex subject: subscribe).