[SKRIVA] Vildsints E-antologi, deadline 23/4

  • From: Ahrvid <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Apr 2014 23:18:11 +0200

Som tidigare nämnts skall VIldsint, på Kapitel1, utge en E-antologi, litet
grand av ett snabbprojekt. Det är normalt många inblandade i Vildsint, så jag
tror att en E-antologi från dem kan få mer uppmärksamhet än genomsnittliga
E-antologin Allan Banan (och den kommer att finnas både på Elib och
biblioteken). Bidrag senast 13/4 till stenman.jens@xxxxxxxxx, både som ren text
i mailet och som bifogad Word-fil. Vill du ha en författarpresentation (några
rader) så lägg med den. Max 15 000 tkn (något litet överstigande av 15K kan
månne godtas).
  Man bör vara med på Kapitel1.se för att medverka, men det är lätt att
registrera sig där (och det kostar inget; kostar inget att vara med i antologin
heller; å andra sidan får man inget betalt). Jag har skickat ett skojfriskt
bidrag.

E-antologin Sista resan http://www.welaforlag.se/ebok.htm#sistaresan /