[SKRIVA] Re: Viktigt upprop till SKRIVAs medlemmar!

  • From: Susanna Aguirre <sanna.aguirre@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 20 Oct 2012 15:22:15 +0200

Jag älskar litteratur. Jag älskar skräck, fantasy och science fiction. Det
är därför jag gick med i mailinglistan, för att jag vill vara med och
skriva, läsa och inspireras av andra.
Skandalen låter upprörande, men hotet att bli avstängd från mailinglistan
väcker obehagliga känslor hos mig.

Jag trodde att det här var ett öppet forum, en demokrati där alla har rätt
att tycka vad de vill.

Jag uppskattar inte hot, och ingen kommer någonsin få mig att "falla i
linje" genom tvång. Det har ingen rätt till.

Jag vill fortsätta vara med, jag vill fortfarande vara hedersnominerad,
Jag vill fortfarande få mitt pris för novelltävlingen.

Men jag vill inte bli tillsagd vad jag ska tycka.

Susanna Aguirre